Hallo

Een reactie of opmerking
maakt me blij

donderdag 20 oktober 2011

eens bijwerken

Oei het is al een tijdje geleden dat ik nog wat geschreven heb, maar de tijd gaat zo snel als je met vanalles bezig bent
eerst: onze nieuwe kleine schat : ARBEN ons eerste kleinkind, geboren 1 augustus 2011

Hier is hij 1 dagje oud:





al beetje gegroeid, wat zal het weer snel gaan

Wat heb ik zoal gefrutseld ondertussen:

kamer geschilderd en 2 kastjes met mandjes gezet om mijn stofjes wat te ordenen, beetje kleurtjes bij elkaar gedaan, zodat ik altijd niet in dozen moet zoeken

Verder doen aan de pies and tarts, deels met de hand, deels met de machine
Ook nog enkele sterren gemaakt voor de bom, moet hier nog fotootje van nemen, wordt vervolgd


Zelf gedigitaliseerd, een jacobean flower, er moet nog een franje aan de onderkant gezet worden, zo voor een wandversieringetje


Een vogeltje met huisje gedigitaliseerd, het begint toch al aardig te lukken, er gaat ook wel veel tijd inzitten, maar als het dan goed uitborduurt ben ik toch wel beetje trots


Dit is ook iets nieuws, blokken volledig in de borduurring gemaakt, zou ook moeten een quilt worden,
ga nog eens moeten bekijken hoe ik dat ga voor mekaar krijgen, zal nog wel zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten