Hallo

Een reactie of opmerking
maakt me blij

zaterdag 23 april 2011

Paasswap

Heb mij opgegeven voor een paasswap bij het costaforum, en nu moet het wel lukken, mijn maatje heeft mijn pakje op 2 april naar de post gebracht en raad es... het is blijkbaar vermist, want ik heb nog niets ontvangen, van Nederland naar Belgenland dat kan toch zo lang niet duren, het moet weer es lukken, maar niet getreurt, het komt misschien wel nog terecht.
En daar ik er eigenlijk twee gemaakt had, heb ik er toch ook eentje voor mezelf

Het is eigenlijk toch wel meer een kussentje dan een speldenkussen, beetje groot speldenkussen hé

2 opmerkingen:

  1. Wat een liefie misschien wel groot maar heel mooi
    Jou speldenkussen komt nog wel
    En wat een leuke blog
    Ik ga je volgen
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom even op je blog kijken.
    Zie mooie dingen.
    Ach, een groot speldenkussen heeft het voordeel dat er veel spelden in kunnen, toch!
    Fijne Pasen.
    groetjes van IngridR

    BeantwoordenVerwijderen